Chcę poczuć swoją wartość..

Cześć, witajcie na moim nowym blogu poświęconemu pro-anie i mojemu życiu z pro-aną. Postanowiłam założyć nowego bloga z kilku powodów: na poprzednim blogu zbyt często usuwałam posty; posty z poprzedniego bloga, były monotonne, sztuczne i opisywały w kółko moje porażki; posty pojawiały się bardzo rzadko.

Podsumowując mój poprzedni blog, był zaniedbany, ale nie żałuje tego. Po prostu zaczynam od nowa, od nowa z blogiem, od nowa z dietą, od nowa z ćwiczeniami. 

Na nowym blogu pojawi się kilka zmian, dotyczących postów: posty będą dodawane co 1-2 dni; pod koniec miesiąca będą pojawiały się posty z podsumowaniami oraz raz na tydzień, w niedzielę, będą pojawiały się posty tematyczne, w których będę pisała o naprawdę rożnych rzeczach, czasami może pojawić się coś dotyczącego pro-any, a czasami zupełnie coś innego.

Przez parę dni, odcięłam się od internetu, nie wchodziłam na bloggera nie sprawdzałam waszych blogów i przyznam, że to mi dobrze zrobiło. Pomimo tego, że parę moich ostatnich dni nie należało do udanych pod względem diety, to nie martwię się tym zbytnio, teraz liczy się mój nowy początek i nowa ja.


Zaczynam od dziś i zmieni się dosłownie wszystko i moje życie w domu, i moje życie w szkole, i moje życie z samą sobą.

Mam wiele pomysłów i dużo zajęć, ale nie przeszkadza mi to bo dzięki temu mogę zrobić coś pożytecznego i zapomnieć o jedzeniu.

W zakładce "Osiągnięcia" będziecie mogły śledzić moje postępy, dlatego zapraszam do zajrzenia tam, a w zakładce "Ćwiczenia" znajdziecie ćwiczenia, które obecnie stosuje i wiele innych ćwiczeń na różne partie ciała, które polecam.

Na dziś ode mnie to wszystko, czytając ten post jeszcze raz wydaje mi się, że mój sposób pisania odrobinę się zmienił, uważam że ta zmian wyszła na dobre bo posty nie są sztuczne, tylko prawdziwe moje i takie już będą. Do zobaczenia w kolejnym poście, trzymajcie się chudo motylki i nie zapomnijcie zostawić linku do swojego bloga oraz jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie to koniecznie to zróbcie, aby być na bieżąco.

17 komentarzy:

  1. Musisz mi zdradzić skąd bierzesz te cudowne szablony! Wręcz nie mogę się napatrzeć :D Nie wiem czy pro-ana to dobre rozwiązanie, wiesz dobrze dokąd to prowadzi. Jeśli chcesz schudnąć - okej, to Twoja sprawa i Twoje życie, ale czy musisz od razu utożsamiać się z "wyznaniem" any? Decyzja należy do Ciebie oczywiście. Mam nadzieję, że nic złego Ci się nie stanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana obserwuję i trzymam mocno kciuki! xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę zaglądać :) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko nie zaczynaj zbyt często od nowa, bo to mija się z celem. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że ta zmiana wyjdzie Ci na dobre i teraz już będzie tylko lepiej. Na pewno będę wpadać częściej. Trzymam kciuki, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, widzę, że dążysz do mojej wagi. Mówię o celu nr 1. Jednak pamiętaj, aby nie przesadzać z tym wszystkim... czekają Cię wzloty jak i upadki i trzeba się z tym liczyć. Pamiętaj, że skoro już się za to zabierasz, to rób to dla siebie, nie dla innych... nie da się zadowolić wszystkich. Wierzę w Ciebie, aby Twój potencjał nigdy nie zmalał. ;) Pozdrawiam, Chey.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że Twój zapał nie jest chwilowy. W każdym bądź razie życzę powodzenia. Wszystko masz ładnie zaplanowane. Nie mam mowy o jakiejkolwiek porażce. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog i podoba mi się twoje nastawienie : ***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny szablon ;-)
    W takim razie powodzenia w tych zmianach, które zaplanowałaś.
    Czekam na kolejną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Obyś dała radę i robiła to, co chcesz :) Trzymaj się. Do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że ten nowy początek wyjdzie ci na dobre. To tylko od ciebie zależy czy ci się uda. Powodzenia w drodze do perfekcji. Trzymaj się chudo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam twój zapał do perfekcji
    mocno wierze ze osiągniesz swój motylkowy cel i staniesz się najszczęśliwszym motysîem na ziemii.
    Bądź dzielna, wierze w ciebie,wiem ze ci się uda bo bardzo tego pragniesz a jak się mocno chce to się osiągnie plan zamierzony
    Trzymaj się lekko
    KLARA ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Kochana, fajnie, że jesteś tutaj z nami.
    Oczywiście trzymam za Ciebie bardzo mocno kciuki !
    Stay Strong <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam za ciebie kciuki kochaniutka ♥ Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w zmianach, oby wszystko poszło według Twoich myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały blog *-*
    3mam kciuki i zapraszam do sb :)
    allergictoocallories.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudooo... Twoj Blog zachwyca :* Czekam na nastepne posty :)
    Zapraszam
    W-dazeniu-do-Doskonalego-Ja.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, pamiętaj że dla ciebie to chwila a dla mnie uśmiech na cały dzień.